11. 2. 2013

Instagram

Tak dokonce už i já jsem podlehla tlaku „Máš instagram? Followneš mě na instagramu? Vidělas tu fotku, co ta holka vložila na instagram?" vlastně jsem si ho založila jen kvůli tomu, abych mohla sledovat některé lidi, ale co, začalo mě bavit tam jednou za čas hodit nějakou fotografii. Takže -

Kdo chcete, FOLLOWUJTE! :-)



A co vy? Máte instagram?

5 komentářů:

  1. Já instagram nemám, ale uvažovala jsem o něm:) Lidé tam přidávají zajímavé fotky:) I ty tvoje fotky jsou pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já instagram nemám, ale asi si to také založím, všichni ho mají, nechci být pozadu.. :D Jinak ta první fotka je super (y). Ta druhá taky:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky :-) já instagram nemám, ale nějak mi to nevadí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :-) já instagram nemám

    OdpovědětVymazat
  5. Mám, nejdřív jsem měla dlouhou dobu nainstalovanou app v mobilu, ale já instaluju každou chvíli něco:D pak jsem se zaregistrovala a přidala jsem první fotky až po šíleně dlouhý době. Snažím se fotit když je co a nedávat tam každou kravinu, tak fotek moc nepřidávám.

    Bublinka

    OdpovědětVymazat