11. 9. 2012

MAKE UP FOR EVER: HD foundation

Cena: 1040,- Odstín: 115 Obchod: Sephora; má 30ml
 

Jelikož mám velice světlou pleť a je těžké na mě sehnat odstín, míchat si make-up doopravdy nechci, tak jsem byla donucena k tomu, kupovat si dražší a podle mně kvalitnější make-upy, který mají větší škálu odstínů, než jen šesti. Podívat se a přečíst si o něm něco můžete zde http://www.sephora.cz/cz/cid16461/make-up-for-ever.html. Jen u malé většiny make-upu se může potvrdit to, co říkají v reklamách, nebo co se na jejich stránkách týče. Ale tohle je právě ta výjimka! Vše, co je k make-upu napsáno nádherně sedí! Kryje od malých nedostatků po velké - jizvy, póry, zarudnutá místa na tváři, žíly na obličeji, kruhy pod očima, dokonce i strupy. Opravdu skvěle rozjasňuje, po ránu si vždy příjdu jako šedá myška, ale, když použiji tento make-up zdá se mi, že jsem hned svěžejší. (víte, jak to myslím :-D) Nevysouší pokožku a opravdu nádherně kryje. Jedno malé mínus, ale má. A to, že se z počátku trochu, ale opravdu minimálně pokožka leskne - to není problém, stačí jen si dát pudr a vše je, tak, jak má. :-) Já si ale pudr nedávám a nikdy mi někdo neřekl, že se lesknu.. A to mi mamka vždy vpálí všechny chyby do xichtu.

 
 
Velmi dlouho drží, i když se jdete bavit na zábavu do klubu, tančíte jako blázen - ani se z vás make-up nepohne, nemusíte ho předělávat! (mám to ozkoušené:-D a věřtě, že já maximálně tancuji a užívám si to naplno :-D). I na koncertu Asking Alexandria, kdy jsem neskutečně skákala, jsem vypadala pořád skvěle, make-up se ze mně nelil, ani jsem se neleskla.

Další mínus: když se dotknete tváře, máte prsty od make-upu, takže si neustále musím dávat pozor na oblečení, aby nebylo zamazané. :-D To se mi ale moc nestává, spíš u černých-bílých věcí. ;-D ale to je jen taková drobnost, takové jsou skoro všechny make-upy. A k tomu jedno velké plus: když se s někým líbám, make-up pořád na tváři mám, předtím se mi stávalo, že jakmile jsem se s někým ,,ožužlávala" make-up se smýval, byl dole. Pak už jsem se jen koukla do zrcadla a koukala na sebe a říkala si - cože, takhle mě viděl? :-O ale s tím už je konec! Mohu s radostí říct, že cena odpovídá kvalitě. :-) Jsem opravdu moc spokojená. A na to, že už ho mám dva měsíce a je to pouze 30ml, tak jsem docela ráda, jelikož mi ostatní make-upy nevydržely ani měsíc. Asi to bude tím, že stačí opravdu malinkaté množství na pokrytí celé tváře. + Odličuje se úplně lehce :-)


Tento make-up mám přes dva měsíce a ještě pořád tam je toho dost, zatím nepodává žádné projevy vypotřebování (neprská, blbě se nevytlačuje,..) dávám 8/10 bodů! (kvůli flakonku, otíraní)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat